Fredag är den dagen jag gillar bäst

Solen skiner och fåglarna kvittrar. Familjen hade en riktig mysmorgon med tvtittande (medans jag sprang fram och tillbaka mellan garaget, diskmaskinen, tvättmaskinen och barnen rum. Men hey, det är mitt jobb). Lite sent åkte dom iväg och jag gjorde mig som vanligt en ostomelett. Till det drack jag mina vitaminer som varje morgon. Nu ska jag bädda sängen och städa klart däruppe. Sen ska jag ner till Johanna och stallet!! Woho! Och idag är det ju fredag, det innebär troligtvis bio och middag ute (ja vi käkar ju ute varje dag, men iaf). Sen får jag lön! Yes! Från förra lönen har jag inte tagit ett öre så jag är rik nu. 400 dollar att spendera på vad jag vill. Det är typ 3000. Men jag ska nog spara typ allt. Vill hellre shoppa järnet och leva lyx i Hollywood. Låter najjs va?! Hur har ni det hemma? Snö? Kallt? Aww tråkigt för er. Jag mår bra idag, märks det?


Sorry, jag råkade bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0