Fortfarande bra

Min rygg gör ont och trädgårdskillarna kör nån maskin utanför min balkong. Men jag mår bra. Familjen är borta och jag njuter av att ha huset helt för mig själv. Idag är det Oscarsgalan, vet inte vilken tid, men tre tror jag. Då ska jag se den. Det måste man ju när man är här. Blir nog popcorn skulle jag tro. Har precis tagit mig en dusch och ska nog sminka mig så jag känner mig levande. Tss, eller inte. Guuud vilken seg helg. Men bara 19 dagar kvar till LA nu. Jag räknar ner. Jag känner att jag inte riktigt har något att skriva om. Är det något ni undrar? Något ni vill veta? Släng iväg en fråga. Dock så har jag en känsla av att det kommer bli noll. Aja, nu ska jag äte GirlScout Cookies och kolla på Cougar Town. Puss miss you



Kommentarer
Lisa

Skönt att höra att du är på benen igen. Magsjukan är ju inte kul.

Blir spännande att se hur du har det i LA sen. Om du vill göra en trip till Sacramento, hör av dig kan du ta få adressen till Ian och Dodie.

Sköt om dig!

2010-03-08 @ 23:19:16
Anastasia

Ihihih, miss you too <3

2010-03-10 @ 22:12:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0