En typisk fredagkväll i mitt liv

Internet la av så jag kunde inte höra av mig innan jag stack för dagen. Jag åkte in till Walmart och köpte lite mer träningskläder. En pyjamaströjja och nagellack i knalliga färger. Jag vet inte vad som föll i mig. Kände bara att jag behövde mer nagellack i roliga färger. Dom kostade hela 15 kronor styck och jag köpte fem... Köpte en till bok också. Av samma författare som skrev Dear John som var sjukt underbart bra. Bästa filmen på länge.

Idag har jag dock också sätt Alice in Wonderland i 3D. Häftig film att se i 3D och det var väl en bra film. Kom knappt ihåg vad den handlade om innan eftersom man var så liten när man såg den sist. Har jag fel när jag säger att dom har gjort en annan "otecknad" Alice i underlandet? Jag är inte säker alls. Men Johnny Depp var väl kung som vanligt och ja, det var en film värd att se. Inte för att jag betalade nått...

Efter filmen åkte vi hem i tre bilar som vanligt och satte oss framför tvn. Nu har Frida tvingat mig att måla mina tånaglar i den knallrosa färgen jag köpte. Det är tjejigt. Ska matcha naglarna imorron tänkte jag. Övriga planer får ni höra imorron. God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0