Den osminkade verkligheten

Jag har nog fått magsjuka. Har sprungit som en galning mellan mitt sovrum och toaletten hela natten. Jag har ont i magen, känner mig yr och alldeles svag. Det är liksom jobbigt att gå nerför trappan. Fick tvinga i mig själv en bagel med creme cheese, blääm det gick sådär. Nu dricker jag nyponsoppa men ska strax gå över på blåbärssoppa och avslagen cola.

Igår kväll åt vi mat här hemma. Pasta och kättfärssås. Vi kollade på en film som var ganska bra men som namnet på försvann direkt när vi stängde av tvn. Då bagev jag mig upp på mitt rum och woho, köpte en flygbiljett till Los Angeles. Jag åker fredag den 26 mars och kommer hem söndag den 28 mars. En härlig weekend ska det bli. Förövrigt så håller jag och Frida på att planera resten av våra resor. Kommer bli grymt. Speciellt en!! Eller alla kommer bli hur roliga som helst, men ni kommer fatta sen. Dock så vet jag inte när den blir. Det får vi se. Men vi har nog 5 resor planerade. Och sen ska vi flyga till varandra lite då och då förhoppningsvis.

Nej nu ska jag leta upp en hink och kolla på en välbehövlig film. Låter kul va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0