Dagen som bara bestod av jobb

Mina nya timmar nu när barnen har lov är 8-17. Idag ringde HD 17.15 och frågade vad vi ville göra. Alex ville ha filmkväll så vi hittade nån okej film vi kunde se. Men först middag. Jag skrek på barnen 47 gånger innan dom äntligen klädda på sig representabla kläder och satte sig i bilen. Jag var skitsur vid det här laget eftersom jag ville sluta vid 17, gå ut och gå och sen sätta mig framför datorn och mejla. Vi mötte upp HD på Denny's och jag åt en sallad med kyckling och drack vatten. Det är så jag lever nu och magen mår bättre. Iallafall, middagen slutade med att vi bestämde oss för att inte gå på bio utan vi körde hem. Vid den tidpunkt vi kom hem var det bäcksvart. Tack för den! Jag som är rädd när jag går här på dagarna, ofta jag tänker gå ut och gå bland alla ormar i mörkret. Istället tog jag ficklampan jag fick av Astrid och gick upp och nerför kullen till vårat hus fem gånger. Det tog 30 min ungefär och jag var helt slut efteråt. Slängde mig i soffan och kollade på tv med familjen och nu efter att ha duschat tänkte jag försöka få LOST att fungera igen. Jag hoppas! God morgon Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0