Bubbledream

Det blev en bra dag. Jag fixade mycket med Alex rum och det uppskattades. Läxorna fixade vi på ett kick och middagen intogs på Denny's. Lite mer frukostställe. Jag hade typ varma mackor med ost, turkey och bacon. Med fries till såklart. Frågade HD om LA och yey, LA here I come! Sedan har jag kört race hem med Alex samtidigt som jag sjöng högt med Lady Gaga. Väl hemma intogs det popcorn framför American Idol (inspelat från igår) och jag och Nick valde kläder för imorron. Nu har jag mitt vanliga kvällssnack med Fridis och vi planerar vår upcomin' weekend. Ska få träffas!!!! Woho! Skulle kunna träffa henne vart som helst och vi skulle ha sjukt kul. Men nu blir det Hollywood för oss. Gonna make it unsafe! Den som inte tycker att det här är en bra dag, räck upp handen... Nattis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0