Beslutsångest

Gårdagen var väldigt lugn. Hämtade som vanligt upp barnen vid 15.15 och åkte till kontoret och gjorde läxorna. Till middag åt vi kinesiskt och sen tog jag själv hem barnen. HD är i San Fransisco och HM skulle på ett möte. Väl hemma lekte vi lite och sen kollade vi på American Idol. HM kom hem och vi hade tvkväll. Dom åt glass och ost och kex. Jag åt vindruvor och drack vatten. Just nu kollar jag på några avsnitt Cougar Town och funderar på vad jag ska göra idag. Jag skulle kunna åka till Lindsay och äta lunch på hennes bakery. Eller så skulle jag kunna softa här hemma hela dagen. Eller så kan jag pka in till Walmart och dom ställerna. Vad tycks? Jag är mest frestad av att slappa men Jennifer (städerskan) kommer idag och då vill jeg helst inte vara hemma. Ni vet varför. Så vi får se. Borde åka till Lindsay men jag tror det blir Kohl's, Walmart och Target för min del. Ska ta en promenix först bara. Jobba gjorde jag på 10 min idag. Najjs! Jag hör av mig innan jag åker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0