What a night, and day

Så det blev en bra helg trots min opepphet. Jag tog mig in mot Lodi och åkte hem till Haleys där alla var. Hängde väl runt lite med Jessica till en början men slutade såklart med att jag hängde med R resten av kvällen. Var typ 2 veckor sedan vi träffades. Sen drog vi på en fest mitt inne i Lodi men åkte efter kanske 30 min för det blev för mkt folk. Så vi drog hem till Shanes och hade trevligt. Han fyller 19 idag så det var hans fest. Min första fest utan Hani, det gick bra hahah. Alla var snälla mot svensken.

Så idag trök R upp sina strumpor i ansiktet på mig vid 11 så då var det bara till att kliva upp. Trevligt sätt att vakna på det där. Lukta gott liksom. Vi åkte hem till Drew och käkade cupcakes och sen åkte vi 3 till en kanal bakom Rs hus för att bada och chilla. Det var bara 40 grader idag. Plussa på lite bakis så förstår ni hur jag mådde. Jag ville inte bada i mina kläder och grabbsen hade badbraller men till slut stog jag inte ut längre. Det fick bli ett dopp i underkläderna. Det var skööönt. Vattnet var väl okej fräscht och botten, uhh, nasty. Så efter ett tag när vi inte stog ut med värmen längre åkte vi till Tacobell för att käka och sen skjutsade vi hem Drew som skulle till jobbet. Körde förbi Michele en snabbis och sa hej och sen så åkte R och jag och hämtade upp hans bil och så följde jag med hem till honom. Jag har officiellt träffat Rs föräldrar. Supersköna människor och hans hus var litet men jättefint. Vi blev serverade hemmagjord pizza framför tvn och rörde oss inte många cm på hela dagen. Kollade på två filmer och sen blev det en massa Jackass. Som vi garvade. Men jag erkände för R att jag bara kollar på Jackass för Johnny Knoxvilles skull. Han blev inte ett dugg förvånad. Sov gjorde vi också. I omgångar typ. Slocknade några minuter sen vakna. Sen slockna, sen vakna. Om och om igen. Efter kanske 6 timmar, när Drew slutade jobba, åkte vi och hämtade upp honom och sen hängde vi runt lite i Lodi bara. Gjorde inte så mkt. Träffade lite folk, pratade, hängde, ja ni vet, dödade lite tid. Men som vanligt var det dags att dra sig hemåt runt 10pm snåret. Grabbarnas natt hade väl bara börjat men jag sa puss och hej och åkte hem. Jag hade en superbra dag and there is many more coming up. Jag börjar gilla Lodi faktiskt. Kan ju ha med nån att göra också. Hahaha, god natt på er gott folk. Dags för nanyn att sova.

Därför kollar jag på Jackass...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0