Världens virrigaste lördag

I lördags väckte HD mig klockan 8 och frågade om jag kunde jobba. Jag var ju liiiiite sugen på att sova längre med jag sa ja såklart. Jag hängde kvar på mitt rum i typ en timme. Alex sov och Nick lekte på sitt rum. Efter det började vi med alla de miljoner saker vi hann med att göra. Vi spelade Wii, kollade på tv, spelade foursquare och kickball, Alex lekte i köket och lagade mat. Jag gjorde chokladbollar och vi lärde oss lite svenska. Och vi hann med allt på fyra timmar. Bra av oss! När dom andra kom hem gick jag upp och sov vidare i några timmar.

När jag vaknade hade dom åkt till en bbq som jag var medbjuden på. Jag var inte så jättesuden på att åka så det gjorde inget att dom lämnat mig ensam. Jag drog på mig bikinin, värmde upp lite KFC från dagen innan, tog med mig ipoden och la mig vid poolen och stekte. STEKTE! Så varmt var det. Jag somnade och vaknade i panik upp och insåg att det var en timme innan jag skulle träffa Hanna i Lodi. Ahh panik! Jag hoppade in i duschen, och sen satte jag mig vid datorn. Hahah, men jag såg att Frida var inne och vi behövde boka mina flygbiljetter till Vegas. Så 30 min senare var vi äntligen färdiga och Hanna ringde och undrade vart fan jag var nånstans. Vi skulle lämna bilen hos henne nämligen och bli upphämtade för att gå på houseparty. Jag fick ännu mer panik, visste inte hur jag skulle göra och la på. Sen ringde jag upp men då svarade inte hon. Så jag lämnade jättemånga röstmeddelanden som ingen annan borde höra. Fick tills slut tag på tysken och bestämde att jag skulle köra till festen. Jag kom dit, vi var några tjejer som drack margeritas och snackade skit. Vi bestämde oss för att sova kvar i huset så vi körde på. Närmare midnatt dök det upp mer folk men det blev aldrig nått riktigt "drag". Här är det inte självklart att man har musik på fester. Det hade inte vi den här gången. Folk hängde i köket och pratade eller spelade beerpong i garaget. Jag och Hanna minglade runt och hann med mycket. Dels bestämde vi oss för att skaffa matchande tatueringar för att alltid komma ihåg oss två här i hålan. Hmm, vi får se hur vi gör med det va?! Jag och Ryan, en kille mamma!!!, ägde alla andra på beerpong och Europa gjorde festen lite roligare.


För det första så var det Hanna som fotograferade det mesta. Inte jag. Skyll inte på mig för suddiga bilder.
För det andra så är killen i gråblått linne sjukt lik Böme. Mamma, pappa, Anne-Li, Crille, ni vet vem jag menar.
För det tredje, mamma, killen i skjorta i garaget, dte är Ryan. Hahaha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0