Efter idag är jag helt död

Idag har jag och barnen varit i Micke Grove Park. Vi lekte, gick på zoo, åkte karuseller och sen kom R förbi och höll mig lite sällskap medans barnen lekte Starwars. Det var trevligt. Dock så kollade en del mammor lite snett på oss. Som om det skulle vara våra barn. Hallå?! Om Alex och Nick skulle vara våra barn skulle det betyda att jag var 12 och R var 11 när vi fick dom. Nej, skulle inte tro det!

Iallafall så dog min kamera efter typ 10 minuter på zoo. Så dom bilder jag har kommer upp imorron. Nu är jag sjukt trött och ska ta mig en dusch och sedan en film. Step up ska vi se ikväll. Jag och mig själv. Lika trevligt sällskap varje kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0