Floatin'

Alla har varit ute på floden och åkt båt idag. Så det blev inget Lodi för mig. Så segt. Menmen, så är det när man jobbar och står i. Det är en nackdel med att bara ha kompisar som är "ickeaupairer". Dom har ju sommarlov allihopa och typ ingen har jobb. Jag vet att Michele och Drew har jobb. Men det är bara timmar så de kan fortfarande göra saker på dagarna. Lite segt men what to do?!

En positiv sak såhär på kvällskvisten är att det idag är en månad tills dess att mami och sis kommer hit. Ska bli så himla underbart att se sis igen. Saknar henne superdupermegamycket. Ja saknar väl mamma lite också. Typ... Men syrran, hon är bra hon. Stortjejjen som fyller 17 iår. Och jag fyller 20. Shit jag börjar bli gammal. Som R sa igår: "Shit Shane is 19 now. And I'm up next". Ja, lilla grabbarna då. Fyller 19. Den officiellt sämta åldern man kan fylla. 19 och 17. Så sorry sis, ett år kvar bara efter det.

Ja, jag känner att jag virrar bara. Men jag är så sjukt hungrig. Han inte ätit sen typ 12. Måste smyga ner i köket snart och göra mig en macka eller nått. Så här kan vi inte ha det. Nu ska jag kolla på en film. Pusshej och god natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0