Tröttheten har mig fången

Jag är så trött så det finns inte. Två dagars festande, knappt tio timmars sömn på två dygn, toppat med hetta och en hel veckas arbetande i ryggen är inte min melodi. Eller det är ju min melodi men jag gillar den inte. Igår var det fest hos Shanes syster, Haley. Jag tog mig inåt Lodi runt 20 snåret och åkte hem till Michele. Där fanns Hanna och Jessica redan i full fart med att göra sig redo. Jag var redan klar, tack och lov för det. Så vi stack ganska snabbt hem till Shane för att möta upp grabbarna men dom hade redan stuckit. Jaha tack för den. Så vi åkte direkt till Haley där vi hittade Zac, Dough, Sidni och Louren. Under kvällens gång anlände massor av folk, grannen fick besök av polisen, jag och R hann tjaffsa om mina resterande 7 månader, Hanna hade en underbar sista kväll i Lodi på två veckor, Michele fick nog och åkte hem, beerpongbordet var höjdpunkten och alla hängde på verandan. Runt 2 snåret åkte jag och min vän hem för att somna på golvet hos Shane. Får ett sms av Hanna som säger att hon måste ha sina saker som är i min bil. Så det var bara till att väcka upp vännen som fick köra mig till min bil, hämta sakerna, skjutsa hem Kimo som vi hittade på vägen och sen äntligen äta mat. Jag bjöd mannen på lite hamburgare. Så åkte vi tillbaka till Shane ställde påsen med saker väl synligt vid dörren och trök i oss hamburgarna så fort vi kunde. Därefter var klockan 4.30 och det var tack och hej.

Vaknar 7.30 av att grabbarna för ett jäkla liv i köket. Några av dom skulle skjutsa Hanna till flygplatsen och spendera dagen i SF. Jag gick ner, sa hej, drack lite cola och sen somnade jag om. I världens varmaste rum. Och med världens drygaste grannar som bara grinade och jag vet inte vad. Vid 11 fick jag nog och drog mig neråt. Ser att Hannas påse med saker, som dagen innan var världens viktigaste påse, står kvar vid dörren. Där fick man offra sig för ingenting. Jag, R och Jordan glodde väl på varan i 10 minuter innan jag och R åkte för att hämta upp bilen min. Jag lämnade av Jessicas väska hemma hos Michele innan vi åkte tillbaka till Shane för att hämta Hannas saker. Vågar inte lämna så mycket viktigt hos ett gäng killar.

Nu sitter jag här. Har pratat med syster, mamma och kusin och nu tänker jag slänga mig i sängen i en timme. Jag måste sova lite. Ha det bra gott folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0