Såklart glömde jag kameran

Party på lördagen. Mer säger jag inte. Idag däremot var det kalas för Jessica och Dougs baby, Grant. Shane hämtade upp oss hos Hanna och vi åkte till Target och köpte en present. Han ville ha med oss som hjälp sa han. Tjejer och nanys. Perfekt kombo. Så vi köpte lite saker och åkte sen och hämtade upp Jordan innan vi begav oss till Lodi Lake. Vi kom dit först och hjälpte till att förbereda. Så roligt att se killarna, som är mellan 18-20 år, knyta ballonger och sätta upp spjälsängar. Baby Grant är lite grann allas bebis, haha. Han är så söt. Sen anlände birthdayboy med farmor och faster och kalaset började. Då åkte jag och Hanna. Hon skulle jobba och jag känner mig fortfarande lite som fula ankungen. Kan ha att göra med att jag har träffat alla typ två gånger, på fest. Så ja, alla andra fick trycka i sig kamouflagetårta. Jag kom hem runt fyran efter att ha tvättat bilen. Kollade på ett Criminal Minds med HM och sen somnade jag. Och sov till halv åtta. Sen kollade jag på barnprogram och nu skvallrar jag med Frida. Min mage gör dock sjukt ont och jag vill sova. Att äta nudlar och persikopaj, bara, på en hel dag är nog inte att rekomendera. Så att ni vet!

För övrigt så är min inkorg fylld med massa fina sms...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0