Och så har vi en häst

HD, jag plus några fler hästtjejer har under tre veckors tid tisslat och tasslat och fixat och trixat för att få hit en häst från Arizona. HM blev kär i hästen men HD, som är väldens hästallergiger sa nej, vi ska inte ha en häst. Men han hade redan köpt den. Så inatt anlände hästen och vi skulle överraska HM. HD övertygade alla att gå på en morgonpromenad, inklusive mig. Vi tog med lite morötter för att mata hästarna med. Alla andras hästar då såklart. Ja hur allt gick till säger jag inte. Men jag kan säga en sak och det är att vi har en häst folks! Jag anser att en del av hästen är min. Till den 24 januari 2011 iallafall. I guess att jag har två hästar att jobba med nu. Kul! Faktiskt!

Nej det är inte HM på bilden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0