My number is out there

Hej. Skulle bara säga att jag var ju på fest i lördags. Och jag träffade en kille. Han var väldigt söt och väldigt trevlig. Hans namn kommer från och med nu vara R, mer säger vi inte. Jag och R hade ett heart to heart snack i garaget och några tårar föll. Sån är jag, det vet ni. Men det var längesen nu. Iallafall, Hanna är på fest ikväll. Fick ett sms nyss "Guess who is asking for you". Ja det är ju R då såklart. "He was like "can you give me her number?" Should I?" Ska jag? Ska jag inte? Jag ska tror jag. Jag lovade mig själv en väldigt viktig sak innan jag åkte hit. Inte bara för min skull utan för andras skull också (läs nån annans). Jag vill inte säga egentligen, men ut med det bara. No guys! What so ever! Men hallå, det är bara ett nummer. Till R. Inte precis som att det kommer leda till nått så att jag stannar kvar här. Mamma I am talking to you! Det är lugnt!

Jo juste, han fick mitt nummer...


Kommentarer
Morfar

joss man ska vara försiktig med pojkar

2010-06-04 @ 09:30:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0