Måndag

Idag tog jag med barnen till deras första ridlektion på Bowser Road i Lockford. Det första dom sa var, "Josefine, this is Bowsers road. Does he live here?" Bowser är en karaktär i ett av våra tvspel. Söt Nick! Sen var det dags för lite hästgöra. Dom fick rykta och kratscha och grejja och sen även rida. Det var nog blend det roligaste jag sett sen jag kom hit. Jag och HM stog och asgarvade på sidan. Nej det var inte elekt och barnen såg inget för dom hade fullt upp. Det roligaste var när Alex tar tag i tyglarna, viftar/snärtar lite med dom och skriker "RUN!!!" till hästen. Hahah, som om! Dom klarade sig fint iallafall och jag hoppas att dom lär sig lite mer om att dte inte bara är att tuta och köra. Det är alltid så sjukt jobbigt att ta med dom till stallet annars. Dom är all over the place och skriker och tjatar och gudarna vet allt vad dom gör. Hoppas det blir lite ändring.
Efter det åkte vi till Tacobell och hinner äta nästan all vår mat inna Alex ropar att Nick har tappat en tand. Sin första. Och jag är nästan 100 på att han svalde den. Jag blev så stolt så jag tog en halvrisig bild med min helrisiga mobil och skickade till HM med texten "mom I lost a tooth!". Så himla sött gjort av mig.
När vi kom hem spelade vi tv spel, sov och lekte lite. Sen åkte vi till Valley Springs och stylade barnen hår på en salong. Det var nämligen en kvinna här nu ikväll som tog lite bilder och sådär. Jag gillade iallafall frisörstället så imorgon är det jag som ska ringa och boka en tid. Hoppas dom kan göra det innan fredag. Då är det Vegas baby! Är trött på min fem månader utväxt och det konstanta burret.
Väl hemma igen slutade jag och jag lämnade över Nick till Shawn och Sarah. Ni vet, HDs son och hans flickvän som är här på besök. Riktigt trevliga prickar och jag tog med mig Sarah ner till stallet en sväng nu för att mata Dubbles.
Fick en stek till middag med ett avsnitt av Criminal Minds så jag är så nöjd så. Så nöjd så att jag ska sova. God natt gott folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0