LA kallar

För nån vecka sedan fick jag en härlig inbjudan på facebook. Sommarfest hos Maria Montazami. Jag hatar att jag är med i vissa grupper på fejjan för jag blir alltid lika irriterad att jag har så långt till LA. Alla roliga saker händer i LA. Varför är Lodi så ute? Aja, jag kom över det faktum att jag inte kunde åka dit. Men igår så var LAbrudarna där. Allas statusuppdateringar visade på att lyckad kväll och jag blev ännu mera deppad. Fan! Jag ville ju träffa Maria. Johanna fick tom med sig en tassel hem. Rena lyxpresenten om man tänker på att det är från Toffsdrottningen. Aja, jag har iallafall träffat Anna Anka, det får väl duga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0