Intresseklubben antecknar


Att såhär ser en typisk amerikansk highway ut. Fem filer. Dock så brukar det vara smockat med bilar. Vet inte vad som var fel just precis den där dagen.

Övrig viktig info är att mitt rum är fullt med små flygande kryp. Jag hade bara screendooren och det visade sig att det var en glipa. Yey vad kul! Måste be Eddie fixa det.

Och alldeles nyss blekte jag mina tänder och det kändes som att dom skulle spricka. Det gjorde skitont. Men nu har jag 23 timmar och 30 minuter tills nästa gång det ska göra ont.

En annan sak är att jag för en stund sen övervägde om jag skulle kolla på ett Gossip Girl-avsnitt, läsa eller göra båda två. Jag bestämde mig för båda med GG krånglade. Så nu ska jag läsa.

Med det sagt kan jag berätta att imorron kommer det ut några fler inlägg om helgen. Men finfina bilder. Jag har nämligen laddat upp alla bilder och nu måste jag bara skriva all text. Det gör jag imorron när jag har slutat jobba. Om jag inte gör nått annat.

God natt gott folk och peace out. Mamma, kliv upp i tid imorron. Har en liten fundering.


Kommentarer
Anonym

Är det försent med kl 06.00? Har sovmorgon för jag ska till Högbo imorgon.

2010-06-03 @ 16:21:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0