En dag i poolen

Idag har vi legat i poolen i stort sett hela dagen. 6 timmar iallafall. Klev upp och skulle sola men det höll ju i 5 minuter, sen var jag tvungen att hoppa i plurret igen. Vi hade 42 grader idag. Så ni förstår att man flyter bort. Bara att dammsuga är ett jäkla träningspass. Jaja, var lagom trött idag må jag säga. Men funderar på att åka in till Lodi nu ikväll iallafall. Vill träffa Hanibanani såklart.
Hon har sagt till sina värdföräldrar att hon är på roadtrip, men egentligen så ska hon bo hemma hos Michele. Dom, plus alla andra skulle åka till Santa Cruz och fira 4th of July i helgen och jag var medbjuden. Jag kan inte för jag måste jobba och för tjejerna blir det nog ingenting heller. Massa tjaffs och dramadramadrama som har ställt till det. Så jag hänger på den som är hemma. Tråkigt nog så är det på måndag så det blir en lugn upplevelse för mig. Men vi får se. Saker kan ändras fort.

Nu ska jag nog ta en liten tupplur. Är så himla trött. Plus att jag har satt acn på så himla kallt så jag fryser nu istället. Jobbigt! Vi hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0