Dom nya vännerna

Det här är mina nya vänner. Eller det är Hannas vänner som hon nu har delat med sig av. Duktig tysk! Efter jobbet igår stannade jag kvar inne i Lodi och åkte hem till Jessica, där Hanna var. Tjejerna badade och drack medans jag satt på sidan och asgarvade åt klumparna i hottuben. Sen spelade vi beerpong med vin. Jessica fick dricka allt eftersom jag inte är så himla taggad på att drink and drive. Som alla andra här mer än gärna gör. Senare på kvällen kom Jessicas kille och deras barn, Grant 12 månader. Ja, hon har barn. Här är det väldigt vanligt att få barn när man är ung. Oftast inte så ung, hon är ett år yngre än mig, men runt 19 20 har folk ofta sitt första barn. Jag fick frågan igår om jag ville ha barn. Jag svarade ärligt att jag alltid velat vara en ung mamma, som min mamma, men inte riiiktigt så ung. Mer kanske 23. Som mamma. Nu har jag dock allt för mycket annat jag vill göra innan det ska tänkas på sånt. Vet inte riktigt om dom köpte mitt resonemang. Vad mer vill jag göra liksom undrade dom. Ja du, allt! Jag har allför många planer och allt för lite tid. Kan vi inte bara stoppa tiden när jag kommer hem tack! Men det var trevligt igår. När dom andra drog fram ännu starkare grejjer vid 22snåret bestämde jag mig för att åka hem. Duktig svensk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0