Depp

Igår hade jag en superduper härlig kväll. Satt själv och bloggade med skön musik och taggad inför helgen. Jag trodde jag hade asmycket planer. Jag var taggad på att sova och att sola utan ansvar för nån annan. Nu sitter jag här. Det är fredag kväll. Jag är ledig. Jag har inget att göra. Har spenderat några timmar med hästen men ville träffa Hanna. Hon är med Michele och co och jag fick ingen inbjudan. Ingen riktig iallafall, och jag vill inte tvinga mig på. Jag är ledsen och ska ta ett bad innan det blir en tidig kväll för mig. För att vara fredag alltså. Förhoppningsvis har morgondagen nått roligare att bjuda på. Hanna åker ju snart så jag vill hääänga! Ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0