Två veckor

Utan lögner, påhopp, anklagelser, (hot) och smutskastning. Sen blir det till att ta tjuren vid hornen och sen är det förhoppningsvis över.
Hur kan människor leva med vetskapen om att allt de säger och gör är lögner? Och sen skylla allt på nån annan. Om det är något jag har lärt mig av detta så är det att sanningen alltid är bäst. Vad än konsekvenserna blir. Och att man ska lita på magkänslan. Hjärtat och hjärnan vet inte alltid vad som är bäst.

Note to myself: Kom ihåg allt av ovanstående!



Kommentarer
anna

Allting kommer att bli bättre. Du lärde dig något av det här, tyvär lite väl hårt! Men behöver du prata med någon svensk så är det ju bara att du ringer mig. Du har ju mitt nummer :) Och du är bättre än dom andra idioterna, så ta inte åt dig någonting av vad de säger!

2010-07-09 @ 08:03:53
Morfar

Jossan vi vet vad som hänt.Och du sköter det bra.Det är betyg från din familj som du ska ha med dig hem. inte från någon annan. Du har ett uppdrag som du ska göra på ett år. Och vi är stolta över hur du klarar det. Vi har ju dig så långt från oss Men snart har vi tre där borta. Det börjar bli lite mycke nu för två gammla hjärtan /Puss OCh kram

2010-07-10 @ 16:46:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0