Stressad som få

Jag har så himla mycket att göra så jag får ganska mycket panik. Jag kom hem från Reno för några timmar sedan och imorgon bitti åker jag till Los Angeles för att träffa mami och sis. Detta innebär att jag ska packa ur väskan och sen packa den igen. Plus att jag inte kommer vara så himla aktiv här på datorn när dom är här så jag vill försöka få iväg 711 mejl och 6785 blogginlägg. Sen så finns det något som heter sova också. Plus att jag innerst inne vet att jag borde skrubba både badrummet, tvrummet och sovrummet för att det ska vara tipptopp när svenskarna klampar in. Men det sistnämnda kommer hamna sist på min lista och det innebär att det aldrig kommer hända.

Men, jag vet att internet kommer krångla förr eller senare, och facebook kommer locka nå otroligt. Plus att jag började kolla på en film igår när barnen hade somnat som jag vill kolla klart på. Vi får se hur mycket som blir gjort. Jag börjar med några korta men ack så viktiga mejl. Sen måste jag ta tag i det där förbaskade packningen också.

På återseende...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0