Nattsällskap

Igår natt och nu inatt så har jag sällskap. En liten tjej som heter Alex har flyttat in hit med sina björnar och barbiedockor. Hon kollar gärna på film och håller dig i handen när hon ska sova. Sen hela natten håller hon om dig som ett plåster. Men det gör inget om du är lite ledsen. Hon botar allt. Plus att hon just nu hittade min rulle som man rullar kläder med. Ni vet sån där klistersak som man tar bort katthår med. Hon tycker att den är jätterolig så just nu rullar hon hela golvet i mitt rum, mina sängkläder och mina kuddar. Yes jag behöver inte städa imorron! Nu ska vi däremot sova och kolla på sista delen av En Prinsessas Dagbok 2. Sen har jag fått sovmorgon till 8.30 imorron. Yippie!

Och förlåt mamma om du var inloggad och väntade på mig. Jag hade ett viktigtviktigtviktigt samtal som jag har skjutit på hela veckan och idag var det dags. Vi får prata senare.

Pöss på er och god natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0