Mormor var i stan

För några veckor sedan var barnens mormor här. Jag jobbade på som vanligt och hon följde oss vart vi än gick. Vi fick hålla ett ganska lågt tempo när vi handlade dock, mormor var inte så snabb. Varje dag hade hon en liten lektion med barnen så jag kunde göra mina sysslor i fred. Ganska skönt. En dag åkte vi till Target för att handla lite. Jag gick loss i hyllorna med saker för en dollar och sen hittade jag ett par gööörsnygga skor också. När vi kom till kassan fick jag inte betala för mormor. Nej dte skulle hon göra minsan. Sa emot trevligt många gånger innan jag fick ge med mig (åhh nej jag slapp betala...). Och innan ska ni veta att jag har fått nån konstig kärlek till Svampbob Fyrkant och Hello Kitty. Jag vet inte vad det är för sjukdom jag har fått.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0