Jag ska aldrig mera lova

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag ska aldrig lova att jag ska blogga. För då händer det aldrig. Efter duschen städade jag mitt rum och begav mig sedan in mot Lodi. Så det blev inte så mycket bloggning för min del. Och just nu är jag så himla trött. Men ska stanna hemma hela kvällen och imorgon också. Jag ska vila ut för en gångs skull. Hänga vid poolen, sova lite, kolla lite film, läsa, ja ni vet, bara vara helt enkelt. Kan vara skönt ibland. Funderar dock om jag ska ringa Anna och be henne följa med mig till IKEA. Jag kinda need to go there. Menmen, just nu är det egentid. Måste dock gå ner och ta hand om dom där hästarna, men jag ska vänta typ 30 minuter så hettan hinner försvinna. Det är varmt idag igen, what a surprise liksom. Nej nu ska jag napa lite så jag orkar med resten av dagen. Sussa sött till mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0