Boken vs bloggen

Jag har huggit in på en ny bok. Nu läser jag LA Candy av Lauren Conrad. Ja LC från The Hills. Den är inte lika tjock som dom andra böckerna jag har läst och på en dag har jag läst kanske en femtedel. Den verkar bra. Jag är sååå himla sugen på att krypa ner under täcket och läsa några kapitel men jag borde verkligen blogga. Har fortfarande Vegas att beta av och så lite bilder att visa från veckan. Plus att jag sa till pappa att jag skulle blogga mycket. Så det blir en bloggkväll ikväll.

Så himla jobbigt för jag var ner hos grannen och skulle plocka sallad idag. Så fick jag en lång sticka som försvann in under nageln. Och så bröts den såklart av när jag skulle dra ut den. Så nu sitter den där, och gör ont, och jag är orolig. Sen när började jag råka ut för allt konstigt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0