Pust, stånk och stön

Hahahahha, jag är så lame idag. Trodde att jag hade träffat kusin vitamin för sista gången förr ju men så sov jag på deras soffa inatt. Så oplanerat och så roligt. Så imorse var det bara till att kliva upp klockan 8 och bli skjutsad hem eftersom hon skulle till skolan. Men det var faktiskt ganska skönt att komma hem så tidigt. Jag kollade lite på tv och så har jag städat klart rummet mitt. Nu är det bara till att dammsuga kvar. Massvis med papper har slängts och resten har jag burit ner i källaren. Så nu är det lite tomt i mitt rum faktiskt. Och tommare ska det bli. Kläder, saker, bilder och annat ska ner i mina resväskor. Men det får jag nog göra imorron. Eller inatt. Ni får updates jag lovar :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0