En briljant uppfinning

Långkalsonger! Det måste nog vara världens mest underskattade plagg. Nu i vinterkylan bor jag i mina. Helt seriöst. Jag har flera stycken i olika färger. Very stylish! Medans alla andra gick och huttrade på stan idag var jag både snygg och varm med mina långkalsipper, Uggs, vinterjacka, halsduk och vantar. Ingen mössa dock, så jag virade halsduken över öronen. Jag gillar vintern, för då får man vara ful i en massa tjocka kläder. Man får kolla på film hela dagarna och bara sitta i soffan under en filt och dricka varm choklad med nån man tycker om. Sånt är mysigt. Så mer kall vinter åt folket!


Kommentarer
Catte

Jag kan inte mer än hålla med dig! Vintern är underbar!

2010-01-12 @ 12:12:13
URL: http://catrinre.blogg.se/
Patrik

Sv.Tack så väldigt mycket och hej :D

2010-01-14 @ 23:21:58
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0