Dagens...

Sämsta: att säga hej då
Kommentar: vi ses om ett år
Bästa: att säga hej då
Roligaste: världens knäppaste släkt
Knäppaste: Morbror A
"Idag insåg jag att": att säga hej då förmodligen kan vara världes jobbigaste grej att göra. Speciellt när man helt plötsligt börjar storböla så man måste stanna bilen eftersom man är en nörd som inte ser vägen för alla tårar. Har det bara hänt mig?


Asså det jag vill säga med det här är att idag var det för första gången det verkligen var jobbigt att säga hej då. Vem det var och varför tänker jag inte säga men fan att ett år kan vara så långt. Vi borde pausa tiden här hemma i Sverige så att jag inte missar för mycket. Vad det nu finns att missa i Gävle. Men ja, en dag kvar och det kommer bli ett jäkla åkande och springande. Bye for now. Pussis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0