Dagen D

Då var det dags mina vänner. Sitter här vid mina nya dator, som jag fick av mamma och pappa (tacktacktack!!!) och skriver lite för mig själv till er. Nu är det väl i stort sett färdigpackat här hemma. Datorn ska packas ner tillsammans med ipoden och mobilen. Bland allt godis och alla tidningar jag har köpt. Köpte bara nödvändiga saker idag på Konsum och det gick på 611 spänn (!!!). Så ja, halva min väska består av flaskor med lotion, hårspray och allt sånt ni kan tänka er. Jag är kräsen när det kommer till sånt. Vill bara ha mina saker! Asså jag kan inte fatta att jag ska åka. Jag? Lilla jag! Hallå det är jag som åker! Det trodde jag aldrig om mig själv om jag ska vara ärlig. Ser dock jättemycket fram emot att kliva in på Arlanda och känna stämningen. Jag gillar flygplatser. Alla som är avundsjuka på mig för att jag ska åka. Alla som jag är avundsjuka på. Alla som ska resa. Man vet liksom att just den flygplatsen i just den sekunden jag är där är på nått sätt sammankopplat med resterande delar av världen. Så sjukt coolt.

Imorron flyger jag då alltså först till Frankfurt och väntar där i två timmar. Där ska jag sammanstråla med Frida som flyger från Landvetter. Tillsammans ska vi sen boarda planet som tar oss till New York. Det är det jag ska göra imorron. Resten av resan avslöjar jag om några dagar. För om ja, lite mer än ett dygn kommer det komma ett till blogginlägg. Jag är inte längre bort än josefineglad.blogg.se faktiskt. Men kolla in här ibland. För det är nu bloggen kommer börja bli intressant. Puss på er. Vi ses på andra sidan havet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0