Byebye dear cousin + boyfriend

Var hos Kusin L och E idag. När jag hoppade på bussen och åkte därifrån slog det mig att det kan dröja ett helt jäkla år innan jag får ta bussen dit och träffa dom. Så fruktansvärt tråkigt. Det är dock inte lika sorgligt som jag trodde att säga hej då. Inte just precis när jag säger det iallafall. Det slår mig först efter att vi skiljts åt. "Fan nu ses vi inte på ett år! Hallå vad tänker jag med? Varför åker jag? Jo juste, jag vill ju åka!". Dumt av mig att vilja åka faktiskt. Bara sorgligt just nu. Sa hej då till J nu idag också. Jag saknar henne redan. Men vi ska mejla varann varje vecka typ. Det har vi lovat. Ni andra som inte får mejl (jag kommer dock mejla de flesta) får lusläsa min blogg. Och så ska jag tydligen skaffa en resedagbok också. Får se när jag fixar den. Kanske imorron. Om jag hinner.

Imorron planerar jag att storstäda mitt rum så att jag hittar alla saker jag ska packa. Jag har insett att jag borde nog börja. Jag som är så fruktansvärt dålig på att packa borde ha några dagar på mig. Det blir nog på fredag. Nu däremot är det dags för sängen. Och imorron tar jag sovmorron. Inget mer morgonplugg. Fy fasen vad skönt! Pussar


Ps. Anledningen till att jag enbart bloggar kvällar och nätter är för att datorn min har bestämt sig för att säga byebye på heltid. Så jag lånar syrrans när hon inte är i skolan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0