Ärendenärendenärenden

Ja jag gillar att skriva saker tre gånger. Det blir liksom mer go i texten då. Hahah

Idag har jag verkligen haft mycket för mig. Men sorligast var att jag förmodligen åt min sista Baconsallad med pasta och Mangorajja dressing idag. Hur ska jag klara mig!? Annars så har jag växlat pengar, inhandlat nödvändiga saker, bokat in lite träffar och pratat med Kusin L hela hennes tågresa från Uppsala till Gävle och lite till. Ja vi kan prata och ja, jag gillar att prata i telefon. Det ska också tilläggas att vi träffades i fredags och ska träffas på onsdag också. Men åhh jag gillar na jue. Kommer sakna na som faen! Tur som jag har så planerar hon att komma och hälsa på i sommar. Jag längtar!! Min lilla pluttkusin! Pusspåre!

Men nu kurrar magen. Dags för en macka med skinka och keso och sen ska jag sova. Imorron har jag ett nytt schema att följa. Men kemiboken i högsta hugg!! Puss och gonatt


Visst är vi söta, sis och jag när vi sover



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0