Shopping och krig

Igår var en bra dag. Jag, Astrid och Hanna åkte och shoppade inne i Stockton. Jag köpte en solhatt, ett linne och ett diadem på Forever21. Tråkigt så åt jag världens äckligaste lunch och fick jätteont i magen. Undra om det var för maten kanske? Jag vet inte riktigt. Bilder på mina kläder jag köpte i lördags och igår kommer upp imorron. Måste ha bra ljus när jag fotar och just nu är det kolsvart ute. Och tidigare idag när det var ljust så var det två målare i mitt rum. Mitt rum har nu en väldigt mörkröd nyans. Väldigt mysigt faktikt! Så imorron blir det lite klädbilder att kolla på :)
När vi jobbat klart och käkat middag här hemma (middagen bestod av varma mackor som Alex gjorde. På mackorna hace vi ost, enbart) så utbröt världens krig här hemma. Det började mellan Nick och HD. Sen gick de helt plötsligt samman mot mig och Astrid. Vi sprang upp och beväpnade oss med riktiga grejjer och sen började vi kriga vi med. Jag började med ett svärd, men det gick sådär mot deras guns. Så jag tog tag i närmsta skjutvapen och gjorde motstånd. Jag "råkade" skjuta HD i ansiktet och då skulle han visa mig vad real pain är. Jag skrek så han gjorde inget. Ibland, är det en fördel att vara tjej...



Scary (en av katterna) ligger är bredvid och är skitdryg. Ska leka med allt, inklusive mitt hår, mina datasladdar och Astrids tofflor. Samma katt åt mina blommor för några dagar sedan. Nu ska jag och Astrid kolla på film och sen sova. Jag snor halva hennes säng inatt eftersom mitt rum totalluktar målarfärg.

Massor med pussar och kramar till alla som läser bloggen. Och alla ni som saknar mig utan att läsa det här.


Kommentarer
tessan

sv: 1. din högtalare har fått hedersplatsen nere i vardagsrummet, eftersom jag behöver min musik både uppe och nere varje morgon!

2. Gardinen är INTE sne!

3. Mitt hår är fiint :D

2010-02-10 @ 23:02:11
URL: http://thereseglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0