Tårarna är utbytta mot glädjerop

Hej hopp...
Jag ville bara titta in en snabbis och säga att jag mår bättre. Sverige krossade USA i curling mitt framför näsan på min värdpappa så han gick och la sig. Och innan jag slog av tvn såg jag att Sverige ledde mot Finland i hockeyn. Ibland är det bra grymt att vara svensk liksom! Nu pratar jag med min Fridfrida om våra planer för iår. Typiskt att man bara har två veckors semester. Men snart blir det LA för min del. Men innan det, hemligt uppdrag. Nästa helg smäller det. Berättar i veckan. Jag ska berätta om helgen också, jag lovar. Alla vill väl veta hur det gick på mitt första riktigt Houseparty med röda muggar och allt.

Säger god natt och god morgon med en fin sak min HD sa: If it's meant to be it happends."


Jag och Frida på skolan i NY



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0