Att sova med ett stort plåster på ryggen

Vad gjorde jag igår? Dagarna bara far förbi i en enda stor röra. Det måste betyda att jag trivs. hoppas jag iallafall. För jag trivs! Jag tror att jag vet att jag körde barnen till skolan igår iallafall. För att träna morgonruiner tills jag ska vara själv. Sen åkte jag och Astrid och handlade mat. Lite saker till barnens lunchboxar, lite till våran lunch (TACO!) och så köpte jag grovt bröd! Äntligen slipper jag allt vitt bröd. Vi köpte skinka också. No more Philadelphia on my mackor. Jag känner att min mage börjar säga ifrån allt fett och så. Vi åkte hem och lagade tacos. Mmm gud så gott! Hittade perfekt avokado att ha i!! Gott va?!
Kollade lite på tv och skypade med pappa och mamma. Sen var det bara till att dra iväg och jobba. Jag börjar lära mig allt. Kommer gå bra nästa vecka hoppas jag. Käkade pizza till middag och jag åt en slice, sen en skål med sallad! Väl hemma var det bara till att leka lite med barnen och sen sova. Kollade på Systrar i jeans, men jag somnade efter mindre än halva.

Mitt i natten känner jag hur nån börjar blåhålla om mig. INTE MYSIGT! Då är det Alex som inte kan sova. Så där låg jag mitt i sängen, mellan Astrid och Alex, med Alex klistrad på ryggen. Jag sov inte mycket inatt kan jag säga. Så efter att ha jobbat imorse gick jag och somnade om och så vaknade jag vid 12. Hur skönt som helst.  Astrid är och fixar håret och om en timme är det dags att jobba igen. Just nu gömmer jag mig för städerskan. Astrid varnade för att hon pratar hela tiden så jag håller mig undan. Orkar inte prata massa rundsnack med en medelålders amerikan just nu. Nu ska jag fota kläder och duacha. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0