Torsdagen

Snart ni så är jag klar. Har ett par timmar på mig nu innan jag, Astrid och Anna ska åka och shoppa.

I torsdags var det jobb som vanligt. Ni kan mina rutiner nu. HD var borta och skulle komma hem på kvällen. Dagen spenderades framför tvn och datorn som vanligt. Och som vanligt så var Astrid färdig mycket tidigare än mig så hon fick vänta. Jag är världens största tidsoptimist! MÅSTE, bättra mig. Åkte till skolan och hämtade barnen och åkte till kontoret och gjorde läxor. Det gick jättebra. Troligtvis för att HM inte var där så det fanns inget som distraherade. Åkte till en restaurang för att käka och möta upp HD. Väldigt gott! Efter middagen så ringde HD och fixade med bilförsäkringen på deras bilar. Man måste nämligen ange varje person som ska köra bilarna. Så nu är det fixat och jag kan börja köra bil!!! YEAH!!! Körde hem direkt och det gick superbra. Förutom att jag körde mot rött en gång. Trodde jag skulle stanna vid fel streck och så höll jag på att stanna mitt i korsningen... Slutpratat om det.

Kom hem och drog igång en film. Jag och Astrid kollade på Step Up 2 samtidigt som hon fixade mina naglar. Supernice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0