The masterchef is here

Sitter i köket med mina söta barn i närheten. Dom lagar middag. Ja ni hörde rätt, dom lagar middag. Dom är 6 och 7 år gamla. Eller egentligen är det bara Alex som lagar men Nick är bredvid och hejjar på. Vi äter Grilled Cheese. Det är dom varma mackorna med ost på. Jag sa att jag gärna ville ha lite skinka på mina och dom kollade konstigt på mig. "Are you serious? Do you want ham on your grilled cheese? Serious?" Jag förklarade att jag gärna ville ha lite kött när jag äter så de gick med på det. Hahaha, nu tar dom tid på hur lång tid det tar att så margarinet brunt typ. Men jag har koll här borta. Idag kommer HM, HD och Astrid hem. Ska bli skönt faktiskt, även fast jag och barnen har haft det bra själva. Alex mår bra och hon var inte alls så sjuk som hon sa. Får se vad hon säger när mamma och pappa kommer hem. Nu ska jag rycka in och diska av stekpannan. Skriver en liten kommentar senare innan jag somnar. Ska äntligen få sova själv inatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0