Svar på tal kommer jag lovar

Till alla som har frågat om dessa blåa och röda plastmuggar: Jag ska svara sen. Just nu ska jag ta en skön dusch och ta hand om mig själv. Jag känner att jag är värd det. Sen ska jag och Astrid bänka oss framför hockeyn och se när Sverige (förhoppningsvis) mosar USA igen. Skulle sitta så fint! Sen efter matchen blir det en tur till Tacobell för mat. Det är Astrids sista vecka så jag tänker låta henne bestäma allt vi ska göra den här veckan. Allt vi ska äta och vilka affärer vi ska besöka. Det kommer bli en jobbig vecka för mig med. Snart är jag en lonely svensk här i Wallace som ska jobba själv varje dag. Jag vet att jag klarar av det men det är jobbigt vissa stunder. Som tur är har jag Anna 30 min bort, Carro 2 timmar bort och Frida, Eva och Johanna 7 timmar bort. Jag kommer bo i min bil det här året. Och nere hos Johanna i stallet. Ska dit nästa vecka och börja. Kommer bli så kul!!

Nej nu måste jag springa. Sorry.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0