Sunny sunday

Colts förlorade. Men enligt HD så kunde New Orleans få lite uppmärksamhet. Så okej då, låt gå. Jag gillade faktiskt Football. HD förklarade spelet lite snabbt så jag tror jag fattade. Inte för att jag kan förklara för nån annan, men ja, det går att kolla på. Det bästa med matchen var dock HDs varma tacochips med kyckling och smältost på. Jag tror jag har hamnat i rätt land. Ost på allt! Och det är väl inte för inget som brudarna hemma kallar mig för osten. På tisdag ska jag iallafall börja med mina morgonpromenader. Sen ska HD skriva upp mig på deras gymkort också. Gratis gym. Perfekt på dagarna innan jag ska hämta upp barnen. Får se hur ofta jag går dit. Om jag känner mig själv rätt så blir det nog inte så ofta. Men jag har lovat mig själv att inte gå upp ett enda kilo. Ner ska det bli. Eller ja, inte upp. Ni fattar. Whatever!

Nu ska jag hoppa i mitt fiiiina nattlinne och kolla på en film. Imorron är det jag som kör till skolan så jag ska få lite sleep tänkte jag. Puss och god natt. Jag saknar er därhemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0