Sovmorgon blev till stress

Ja eftersom jag har dragit på mig en jäkla förkylning här borta så fick jag sovmorgon idag igen. Fast jag hade tänkt gå upp men min telefon la av mitt i natten så den ringde inte. Så var det egentligen. Jag vaknar av att Astrid knackar på min dörr och säger att vi måste åka in till kontoret. Shit, vad är klockan liksom?! Den var 8.30 men Alex mådde dåligt tydligen (?!) Men det är vårat jobb så jag sprang in i duschen, slängde på mig kläder och smetade lite smink i ansiktet. När jag nästan är helt färdig ringer HD. Jag skulle stanna hemma och vakta grytan i ugnen och Astrid skulle själv åka till kontoret och vakta Alex. Happ, men då är man uppe då. Ingen idé att gå och sova igen. Så nu tänkte jag passa på att blogga om i lördags, Dagen D, och tvätta massor. Ska springa och gömma mig uppe om ett par timmar också för Jennifer, städerskan, kommer idag. Hua, jag vill inte prata med än jag måste.

Jag lyssnar för övrigt nästan bara på svensk musik här på dagarna. Nu är det Erik Linder som sjunger.



Kommentarer
moa

kan va ! (A) haha, när jag har installerat photoshop på nya datorn :D kunde ha gjort det nu faktisk, men aah :( puss

2010-02-24 @ 20:30:59
URL: http://mei.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0