Sorry bout the wait

Hej hopp, internet funkar inte i mitt hus. Beror troligtvis pa nattens regn och dagens blast men jag sager hej nu en snabbis fran Lindsays bakery. Juste, jag och Astrid var faktiskt upp pa taket idag for att forsoka fixa internet. Det kommer bilder sen. Ska ocksa lagga upp lite bilder fran festen. Sen ikvall kommer Caroline fran San Jose. Hon ska spendera helgen hos oss for vi ska hoppa FALLSKARM!!! Aja, maste springa, dags att hamta barnen fran skolan. Jag lever och aterkommer nar Eddie har lagat allt hemma. Eller om internetsnubben skulle komma och gora det. Manga grabbar pa g nu...

Have fun back at home!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0