Sacramento och snyggingen

Åhh god it's been a good day! Har äntligen fått min lön och shoppat upp halva. Har käkat ute och varit på bio. Jag har sett Dear John med min favoritsnygging Channig Tatum. OMG han är snygg! Har gråtit floder kan jag säga. Nu måste jag sova och lugna mina nerver lite. Bloggar när jag vaknar. Juste, snodde lite öronproppar idag av HD. Förhoppningsvis kommer de hålla allt ljud ute. Nu behöver jag bara en sovmask som man har för ögonen så kan jag sova som den prinsessa jag är i min queensize-bed. God natt! Saknar dig mer än nånsin idag!


Kommentarer
Anna

Din dag låter ju inte helt fel! Själv har jag försökt skruva ihop en IKEA byrå (omöjligt) och tittat på melo en stund. (Måns var mums som vanligt)

åhh vad har du shoppat? Tell me!

Saknar dig! <3

2010-02-07 @ 13:05:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0