Om igår, skrivet idag

Körde till skolan och hämtade upp barnen. Åkte direkt hem istället för att åka till kontoret. Jag börjar bli bra på att köra. Hittar dit jag måste hitta än så länge. Men jag måste sluta att köra mot rött. Höll på att göra det igen igår. What's up with me? Åkte förbi affären för att panta burkar. Snacka om att USA ligger efter i såna vanliga saker. Utomhus (!) ska man sortera upp burkar och flaskor i olika korgar, och sen väger kvinnan som jobbar där korgarna. Vad är det för fel med att göra som vi gör i Sverige? Nej jag tycker faktiskt att USA är lite sega när det gäller mycket.
När vi kom hem gjorde dom läxorna och sen käkade vi köttgryta som HM gjorde kvällen innan. Efter att ha kollat på Cakeboss kände vi hur kreaktiviteten växte så vi satte igång och gjorde Valentinesday-candy till barnens klasser. Riscrispies-kakor doppade i choklad med topping och strössel. HM började med att säga hur vi skulle göra men det slutade med att jag och Astrid gjorde allt själv. Fick man ett tack? Nej! Men vi hade roligt. Cakeboss nästa! Eller så kanske vi borde hoppa in och jobba med Lindsay på Something Sweet Bakery? Fast det får vi inte för henne. Undra varför, heh?

   
 

Vi hade iallafall sjukligt kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig Valentinesfin. Ska till barnens skola och göra nånting. Dom firar Valentinesday idag istället för på söndag. Så, det ska bli kul att se vad de ska göra. Ahh love is in the air. Jag vill inte vara här på Alla hjärtans dag. Jag vill vara hemma på söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0