Och så var det om tisdagen

Tisdagtisdagtisdag. Vad gjorde jag då? Jobbade som vanligt på morgonen. Nick var jättesvår att väcka och skrek i stort sett på Astrid i kanske 10 minuter. Men tillslut kom han ner och vi gjorde lunchboxar, frukost och det vanliga. HD har åkt iväg på en jobbresa så det är inte lika läskigt att gå omkring här hemma nu på morronen. Man vet aldrig om han kommer smygande runt nått hörn och skriker. Jag blir lika jäkla rädd varje gång! Så vi slappade hela dagen och åkte för att hämta barnen på skolan. När vi kommer dit så är HM redan där. Okej, bra att vi var där då liksom! Vi åkte allihopa till Walmart och barnen fick varsina leksaker. För ingenting. Åkte till kontoret och hämtade HM's grejjer och sen åkte vi och käkade på Papa Nick's. Troligtvis världens godaste pizza. Extra ost och lite sås. Mmm!

Kom hem och började med läxorna. Tror ni att dom ville göra dom? Svar nej. Såklart att dom ville leka istället. Men kom igån och Nick jobbade på bra. Alex krånglade och till slut gav jag nästa upp. Inte roligt att sitta uppe till 21 och göra läxor. Finns massor av andra saker jag hellre lägger tid på. Som bloggandet. Som inte går så bra just nu...

Kommer bli tidiga kvällar här over-seas. Men I guess att det är bra. Jag har ju en tendens att alltid sova för lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0