Och det blev onsdag...

Ondag, tre dagar kvar till helgen! Vanliga morgonrutiner och sen lite telefonprat, skypeprat och msnprat. Jag är så bra på att prata. Kan man ha det som yrke? Skulle passa mig. Tog en dusch och stack iväg till Galt, ett ställe här i närheten. Käkade på Tacobell igen. Man får verkligen världens största läsk när man köper ett meal.


Bilden kanske inte gör den rättvis, men den är huge!

Efter Tacobell åkte vi till "Something Sweet Bakery". Där jobbar Lindsay, Astrids kompis, på ett, typ bageri. Ni ska se alla de sjuka tårtorna hon gör. Sick!! När vi var där gjorde hon jordgubbs-cupcakes och några röda cupcakes. Jag och Astrid roade oss med att måla blommor som man dekorerar tårtor med. Vi är bra! Och vi hade roligt! Dock så var det sjukligt varmt och jag var nog nära på att svimma. Typiskt mig! Hann sock springa till bilen och hämta både Cola och vatten som jag hällde i mig. Blev dock upptakten till ett illamående som höll i sig hela dagen och en sprängande huvudvärk. Inte blev det bättre av barnskrik heller. Aja, åt lite smått och gott hos Lindsay och åkte sen och hämtade barnen. Åkte till kontoret, gjorde läxor och åkte till Subway. Sorry Nina men Subway är inte min favorit.

Eftersom jag mådde dåligt hela dagen så stängde jag dörren till mitt rum strax efter 19 och kollade på en film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0