Mördartisdag

Har känt mig småsjuk hela dagen. Eller varje morgon känner jag mig sjuk faktiskt, men idag har det hållt i sig hela dagen. Jag vet att allt grundas i mitt kalla, kalla rum. Två stora glasdörrar ut till balkongen och en luftinblåsningssak som inte går att stänga riktigt. Jag sover med långbyxor och under ett tjockt täcke. hallå jag är i Kalifornien! Aja, hoppas HD och HM fattar att det måste göras nått snart.

Idag har iallafall jag och Astrid jobbat järnet. Jag försov mig imorse så Astrid lät mig ta sovmorron, men vid 10 ringde HM och undrade om vi ville ta hand om supersöta Sheldon när hans mamma hjälpte HM att förbereda inför foundraisern på lördag. Visst sa vi. Så snabbt som attan fick jag slänga i mig frukost och på med lite kläder och ta oss in till kontoret där vi hämtade honom. Han är supersöt! Vi fick åka hem till dom i centrala Lodi och spenderade hela dagen framför deras Wii spelandes rockband och Mario. Paus tog vi endast så vi åkte till McDonalds och käkade. Försat gången sen jag kom hit faktiskt. Och det smakade precis som i Sverige. Jag ogillar alltså. När de stora barnen slutade skolan åkte vi dit, hämtade dom och åkte sen tillbaka till huset. Fortsatte med att spela Wii och väntade tills mamman kom hem. Därefter åkte vi som vanligt till kontoret och börjad med läxorna. Nick gjorde klart sina fort men Alex krånglade. Ska snart dra fram mina superlärartalanger och visa henne hur det ska gå till. Jag är inte lika mesig som jag ser ut och det kommer hon snart märka. Hot sauce here I come!
Efter pizzamiddag på Papa Nick's åkte vi hem och fortsatte med Alex läxor. Ganska omgående blev jag beordrad av HD att gå och lägga mig, så här är jag. Bloggar för er och bävar inför att blogga om i lördags. Det hände så mycket. Men det kommer upp imorron. Massor med bilder också!

Nu ska jag sncka skit med Frida och planera lite resor på Facebook. Nightynighty!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0