Lycka är ibland så lätt

Jag pratade med våran granne idag, hon som äger några av de hästar som finns här. Och, tadaa, jag får rida när jag vill bara hon är hemma!!! Hon har en häst som det tydligen är full sprutt på och som hon inte vill rida så mycket längre (hon är 50 år) så honom fick jag gärna ta. Jag är sååå lycklig just nu. Det är definitivt vad jag tänker göra på min dagar när barnen är i skolan. Om jag får bukt på hästen dvs. Tror den hette Twist. En stooor häst. Ska rida massor och bara vara i stallet. Jag kan gärna plocka skit. Ja jag vet, jag är en större hästnörd än vad jag nånsin trodde jag skulle bli. Men that's just me.

Efter mitt lyckorus kom Irina, min LCC, hit för tvåveckors-mötet. Det betyder att jag nu har varit hos familjen i två veckor och nästan tre veckor i usa. Snart en månad. Shit tiden går fort. Men det är bra, jag vill hem till er där hemma. Alla som säger att jag kommer bli kvar här har fel. Jag SKA hem. Jag ska hem till mina älskade vänner. Till alla knäppgökar, nördar, freaks och till Kusin Vitamin(er). Ni förstår inte hur mkt jag saknar er. Skulle vilja ha med er alla här. Så jag får nått sällskap att festa med i bilen när Astrid åker hem. Som tyvärr är alldeles för snart. Vi har två veckor kvar ungefär. Lite mer. Så för att ta vara på den tiden är det dags att åka och shoppa. Ska inte shoppa så mycket idag. Borde försöka spara lite pengar. Men vi får se. Lätt hänt att det blir mer. Jag älskar att shoppa, det vet ni. Tar typ en timme att åka dit så jag ska hoppa in i duschen nu. Luktar hund, häst och katt. Mhm mysigt, livet på landet är good sometimes. See ya! Kissies



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0