Lördag del 2

Efter mötet begav jag, Astrid, Hanna och Melanie oss till Elephant Bar för lite mat. Vi bjöd med tjejerna till kvällens party och dom tackade ja. Kul för då skulle jag ha några fler att hänga med som jag kände. Elephant Bar hade som vanligt gudomlig mat och även efterrätt. Hade inte tänkt äta nån med servitören gav oss en extrastor Brownie i kompensation mot för att vi fick vänta länge på maten. Egentligen fick vi inte vänta längre än vad man får göra på en resturang hemma i Sverige men i USA ska ju allt gå fortfortfort! Och hallå, man tackar väl inte nej till en gratis Brownie indränkt i glass, grädde och chokladsås?

  
Jag ber om ursäkt för klippet nedanför. Men ibland är saker mycket roligare när man är där. Så var det i följande situation.



Efter maten åkte vi till Target och handlade lite. Jag köpte en bikini (äntligen) och lite småsaker. Bara nyttiga och välbehövliga saker såklart.

 
Efter Target satte vi igång med att tagga till festen på kvällen. Hur då? Fest i bilen såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0