Lördag del 1

Dagen började med att vi begav oss till Stockton för au pairmöte. Stockton ligger typ 45 minuter bort och det är det närmaste stället som har en Forever21-butik och en Victoria's secret-butik. Dock så är Modesto, som ligger 1 timme bort, ännu bättre så det är värt att åka dit. Helt klart! Aja, vi åkte förbi banken en snabbis och löste in Astrids checkar och hämtade sedan upp Hanna. Hittade lätt fram till  Starbucks och beställde en varm choklad. Det var kallt ute! Typ bara 13 grader! Mötet idag var ett tråkigt safteymeeting så vi satt bara och pratade. jag beklagade mig över mitt kalla rum, mina glasdörrar och min obefintliga privacy och det faktum att jag än inte har fått nån spegel. Irina tipsade om billiga på Walmart så det har varit mitt och Astrids mål den här veckan, att åka dit. Men som sagt så har vi jobbat hela tiden den här veckan. Mötet avslutades med en omröstning där vinnaren blev månadens au pair. Astrid vann och det var väl bara rätt. Hennes sista möte nånsin.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0